2013. január 25., péntek

Díjat kaptam


Díj Reka888-tól. Köszönöm.

Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

1. Írj magadról 11 dolgot:

1. Szeretek blogot írni.
2. Szeretek olvasni.
3. Szeretnék már egy befejezett történetet.
4. Van egy blogom amit már másodszor kezdek újra.
5. Mindig előre eltervezem mi lesz a következő fejezetben.
6. Én már tudom, hogy hogy fogom befejezni ezt a történetet.
7. (Hű, mit írjak még?) Egy olyan osztályba járok, ahol a csoda az ha meg tudunk egyezni. 
8. Van egy nővérem.
9. Másik blogomra már kaptam egyszer ilyen díjat, csak ott nem mindenhol a 11 volt a szám. 
10. Szeretem a sorozatokat, pl.: az Anubis házának rejtélyeit. 
11. Szeretem a blogspotot, mert új embereket ismerhetek meg.

2. Válaszolj 11 kérdésre:

1., Hogy hívnak?
^Domi
2., Mi a kedvenc színed?
^Lila, rózsaszín piros
3., Melyik a kedvenc állatod? Miért?
^A kutyák és a nyuszik. hogy miért azt nem tudom
4., Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?/Mivel foglalkozol?
^Még nem gondolkoztam ezen. A múltkor fotós akartam lenni, de anyukám lebeszélt róla
5., El tudod magad sírni megható történet láttán?
^Nem fogok nevetni a szomorú történeteken, de sírni nem igazán szoktam rajzuk
6., Ki a kedvenc Twilight szereplőd? Miért?
^Magát a filmet szeretem, ezt csak azért mondom nehogy a válasz félreértendő legyen. Vlaójában nincs kedvencem
7., Mi/Ki ösztönzött az írásra?
^Hobbiból csinálom, nem ösztönöz semmi
8., Szerinted milyen egy jó barát?
^Hát nem tudom, még nem volt szerencsém tapasztalni az "igazi" barátságot, arra rájövök, hogy mi a hamis barátság, nekem általában olyanok vannak
9., A saját történetedből ki a kedvenc szereplőd?
^Itt Lena 
10., Mi a kedvenc zenéd?
^Lena Meyer eurovíziós dalfesztiválos dalát szeretem, meg a One Direction minden számát
11., Melyik országokban jártál? Melyik tetszett a legjobban?
^Sok helyen voltam már. Szlovákia az egyik kedvencem volt, a hegyekben. Az Olasz és Görög tengerpart pedig a másik két kedvenc helyem.

Annyi jó író van itt blogspoton, hogy minden olvasómnak küldöm!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése