2013. augusztus 5., hétfő

Szóval egy kis helyzetjelentés....

Nem fogom bezárni a blogot, mert ez életem legelső blogja, és emlékeket őriz.  
Azonban....
Napi 5-6 oldalmegjelenítés jó ha van.
A történethez érkező kommentek száma egyenlő a nullával. 
Ha simán csak képeket rakok ki még egy pipa sem érkezik hozzá, pedig azt nem kell olvasni. 
De mégis van 8 feliratkozó. 
Én megpróbáltam képekkel, új történettel, hírekkel feldobni az oldalt azonban konkrétan semmi visszajelzés nincs. Gyanítom az a napi 5-6 ember is vagy véletlenül kattint az oldalra, vagy egy kép gyanánt nyitotta meg.
Én tényleg elfogadok tanácsokat, ötleteket, meg mindent. Szóval jöhetnek ezerrel. (Vagy legalább is nyolcszázzal a feliratkozóktól.)
A történetről még annyit, hogy nem folytatom. Mégis mi értelme lenne? Hogy magamat szórakoztassam vele, szánjam rá a szabadidőmet, és nézze meg 1-2 ember, aki bele se olvas? Ugyan kérlek....

Domi

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Szerintem folytasd a blogot, ne mások szórakoztatása legyen elsősorban a cél hanem saját magad :) Utána jöhetnek a többiek :) Hirdess más oldalakon és több lesz az olvasó. Szerintem folytasd az írást. Egy kicsit több lelkesedés legyen benned. Először magadnak írj, és aki akarja majd úgyis olvasni fogja :)

    Nézz be és kérj blogajánlót! :)

    Xoxo Beautiful *

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Bevallom, én is véletlenül tévedtem ide, de gondoltam írok neked, ha már tanácsokat vársz. Az első, eleve ha mások miatt írsz, vagy mert hű de menő, ha blogom van és írok, akkor régen nincs értelme az egésznek. Elsőként valóban magadért kéne írnod, mert kedved van hozzá, mert ha az nincs akkor tényleg hagyd is a francba az egészet. Az olvasók is megérzik, ha valaki szívből, kedvvel írja meg a részeket, vagy sem. Kicsit több lelkesedés tényleg nem ártana, és ha jó író vagy(nem olvastam még tőled, nem tudom megmondani), akkor biztosan több olvasód lesz.
    Ja meg azért, ha már egy ember ír neked a sztoridhoz, azt nem kéne egyenlőnek tekinteni a nullával, azért meg kéne becsülni azt az egyet is, és nem lenézni, mert ezzel a hozzáállással a végén még az az egy sem lesz. ;)
    Remélem nem sértődsz meg, csak tanácsokat adtam!
    xoxo.
    Noemi.
    Noemi.

    VálaszTörlés