2012. július 29., vasárnap

Help, lopják az életem 3. fejezet/ Az új suli

3. fejezet

 Másnap Reggel már 8-kor felkeltem. Anyám szerint a suli nádjából 10-15 percre van innen, de tudhatná, hogy szokásom hamarabb érkezni a kelleténél.
 8:30-kor már az iskola ajtaján mentem be. Akkora volt a nyüzsgés mintha épp a nap kellős közepe lenne. Minden ember egy lányra összpontosított aki szórólapokat osztogatott a diákoknak. Mikor a körülötte lévő összes ember kapott már szórólapot hozzám indult.
- Szia! Kérsz egy szólólapot?- kérdezte meglepő kedvességgel.
- Helló. Ez mit reklámoz?
- Lesz egy nap amikor az iskolában mindenki kap majd egy párt. Azzal a gyerekkel majd együtt járnak órákra, ebédelni, majd haza kell kísérni egymást. Te választottál már párt?- mondta.
- Az a helyzet, hogy új vagyok itt.
- Te lennél Emily Carter, Greg Carter lánya?- kérdezte meglepődve.
- Azt hiszem.
- Hisz mindenki rólad beszél. Katey True vagyok, a suli legnépszerűbb diákja a "csere-bere" napot is én rendezem.- mikor ezt ki mondta már a kezét nyújtotta, hogy üdvözöljön.
- Mikor lesz ez a csere izé nap?
- A csere-bere nap? Holnap.
- Holnap? De én nem ismerek senkit, kivel lennék együtt?- kérdeztem ijedten.
- Van egy lány. Nem rég jár ide, a neve Lena Moore. Neki sincs párja, szerintem lehetnél vele.
- Ő... Jó fej, mi van ha nem fog bírni?
- Őszintén? Lena Senkit sem bír...- mondta majd a portára vezetett.
 A portás egy fiatal hölgy volt. Remélhetőleg kedves.
- Te vagy Emily Carter?
- Igen.-mondtam, bár látszott rajta, hogy ezzel teljesen tisztában van.
- Tessék az órarended. A 72-es teremben kezdhetsz.
 Ezután a 72-es terembe mentem. Az utolsó padban ültem. Nem igazán tudtam a tanár irodalommal kapcsolatos idióta dumájára figyelni, az óra legaktívabb diákja egy Sam nevű srác volt. Ahogy megfigyeltem valamilyen kapcsolatban van Katey-vel. De megeshet hogy csak a népszerűség miatt jönnek ki olyan jól.

                                                                 ***
 Az nap 4-kor mentem haza. A sofőr a suli előtt állt meg. Nagyon ciki volt úgy beszállni a kocsiba, hogy mindenki engem bámul. Azt hittem Katey majd egy kicsit velem lesz, de ez nem így tűnt nekem.
 Mikor hazaértem anyám boldognak tűnt.
- Szia. Milyen volt az első nap?- kérdezte anya, mikor a lépcsőn jött lefelé.
- Elment. Miért vagy ennyire feldobva?
- Apád hívott. Üdvözöl...
- Remek. Mikor fogod meglátogatni?
- Ma este elmegyek. 1 hét múlva jövök. Apádnak szüksége van rám a választási kampány miatt.
- Menj. én meg leszek.- mikor ezt kimondtam már a szobámba vettem az irányt.

                                                                                                                                   Domi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése