2012. szeptember 1., szombat

Help, lopják az életemet 2.évad 16.rész

16/2 A becsület a lényeg

/Lena szemszöge/

Amikor elért az agyamig, hogy D-nek 2 gyereke is van Emma apjától a kis Lara már ott állt mögöttem.
- Szia tesókám!- kiáltotta a kislány és megölelte a testvérét.
- Szóval jól sikerült a buli!- mondta Molly.
- Igen, mint látható a lányok nagyon jól érezték magukat.- mondtam majd az oldalamon álló Miát magamhoz szorítottam.
- Holnap el tudnád hozni Miát hozzánk, itt a cím.- Már azt hittem vége ennek az idióta hajszínnek, de kénytelen vagyok elfogadni Mia nevében a meghívást. Ezután elvettem a kis cédulát amin egy cím volt.- Reggel 9- től bármikor jöhettek.
- Oké, szerintem megfelel.- mondtam majd néztük ahogy a vörös B.M.W elszáguldozik. Mikor elment még integettünk utána, majd néhány percre rá Emma is hazaért.

/Emma szemszöge/

- Sziasztok!- mondtam amikor kiszálltam az ajtóból, majd magamhoz öleltem Miát.- Hogy sikerült a buli? Csak Lara jött el?- kérdeztem.
- Igen.- mondta Mia, majd Lena bólintott  és mind bementünk.
Ezután Miát azonnal lefektettem  és lementem a konyhába Lenához.
- Valami gond van? Aggódó fejet vágsz.- kérdeztem majd leültünk az ebédlőasztalhoz.
- Szeretném ha tudnád, hogy D-nek 2 gyereke is van apádtól.
- Hogy mi?- kérdeztem.
- Igen. Egy másik lány, aki nem sokkal fiatalabb mint te.
- Hát ez csodálatos. Én ezt nem bírom tovább. Jobb lenne ha kiosztanám D-t meg apámat.
- Holnap reggelre meghívta a lány Miát. Szeretnéd te vinni?- kérdezte Lena.
- Itt az ideje lerántani a leplet sok mindenről. Remélem D otthon lesz.

Reggel:
- Mehetünk Mia?- kérdeztem amikor Mia lenyelte az utolsó falat melegszendvicsét.
- Indulásra kész.- mondta, majd kiment és beült a kocsiba.
- Kívánj sok szerencsét.- mondtam Lenának, majd én is kimentem.
- Sok siker Emma.- suttogta utánam, majd beültem a kocsiba és indultunk is ahhoz a házhoz ami a kis cédulán volt. Természetesen ilyen nagy gazdag házak voltak ott, és közülük az egyik legnagyobb kapuja nyílt meg előttünk.
- Te szállj ki elsőnek és menj Larához, én beszélek az anyukájával.- mondtam Miának, aki a hátsó ülésen volt. Erre ő kipattant és már indult is. Ezután és is elindultam. Az óriási ház előterében D-vel találtam magam szembe.
- Emily Carter? Te meg mit keresel itt?- kérdezte majd nagyon közel jött hozzám. Ezután én egy akkor a pofont kevertem le neki, hogy visszhangzott a terem.
- Csak azt hoztam neked amit megérdemelsz.- mondtam.
- Mit képzelsz, hogy beteszed ide a lábad?
- Csak az egyik lányodhoz hoztam a féltestvérét játszani.
- Sharont, a testvéredet senki sem hívta meg.- mondta.
- Sharon új neve Mia, és nagyon jól elvan a kisebbik lányoddal.
- Miért jöttél ide?- kérdezte.
- Csak akartam tudni, aznap miért mentettél meg a paparazzóktól? Miért segítettél rajtam és miért hazudtál, amikor már rég volt egy gyereked az apámtól Meséld el, hallani akarom az igazat.
- Rendben. 14 évvel ezelőtt az utcán jártam, ittas voltam. Az apád szintén, ha tudni akarod. Apád kevésbé volt magánál, szóval felvittem a lakásomra és ott töltötte az éjszakát. Talán ennyi.- mondta nagyképűen.- Mikor kiderült, hogy 15 és fél évesen gyereket várok apád megszöktetett a szüleimtől és egy távoli helyen neveltem Molly-t. Te és az anyád eközben mit sem sejtettetek.
- De nem szereted az apám.
- 5 éve ő keresett meg és azt mondta velem akar élni. azóta minden héten a munka helyett hozzám jött és velem és a lányaimmal törődött. Te és az anyád csak olyasféle tartalék család vagytok neki.
- De akkor minek kellet neki Mia? És miért mentettél meg?- kérdeztem majdnem sírva.
- A megmentés csak jó szándék volt. Mia meg arra kellet neki, hogy... Hogy legyen. Azt akarta, hogy azért cserébe, hogy nem vált volna el a kislány az övé lesz és kihasználja majd. Arra készült, hogy te az anyád és a kistestvérkéd szenvedni fogtok.
- Rendben. Köszönöm az őszinteséget. Lena majd eljön Miáért.- mondtam majd kisétáltam és beültem a kocsiba.
- Tudtam és, hogy tegnap Lenát láttam. mondta utánam szólva.
Ezután én könnyek között száguldottam hazafelé.

Domi~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése