2012. szeptember 1., szombat

Help, lopják az életem 2.évad 15.rész

15/2  Közel a lebukáshoz

/Lena szemszöge/

- Sziasztok!- köszöntem majd beengedtem a kislányt, de valahogy úgy éreztem D is be akar jönni.
- Te...- mondta D engem bámulva.- Lena Moore vagy?- kérdezte.
- Ömm...- kezdtem, de nem tudtam, hogyan fejezzem be.- Nem ismerek ilyen lányt. Igaz Mia vezeték neve az apja után Moore.- hazudtam.- De nekem nincsen közöm a családhoz.- mondtam és folyt rólam a víz.
- Nagyon hasonlítasz egy régi ismerősömre, csak neki barna volt a haja.- mondta, de ekkor már nagyon közel, előttem állt.
- Had mutatkozzam be.- mondtam, majd kezet nyújtottam neki.- A nevem...- Mi a fene legyen a nevem?- Lizzy Sham.- Ettől idiótább nevet még sosem találtam ki!
- Én Demetria Dirty vagyok.- mondta és vártam, hogy megengedje, hogy D-nek hívhassam, de a bemutatkozás után nagy csönd lett. A kis barna hajú lányka szaladt ki és ölelte meg az anyját.
- Szia anya.- majd gyere.- mondta a kislány, tündéri hangon.
- Rendben.- mondta D.- Had mutassam be a kislányomat. Lara, őr Lizzy, ő lesz itt veletek.
- Szia Lara.- nyújtottam a kezem, majd kezet fogtunk.
- Mehetünk játszani anya?- kérdezte Lara, majd Miára nézett aki néhány méterre állt.
- Menjetek.- mondta D.- Akkor én megyek is. Szia. mondta majd visszaült, a nagy valószínűséggel, méreg drága autójába.
- Hello.- mondtam majd visszamentem az emeleti vendégszobába. Mia szobájában láttam ahogy a lányok játszanak, gondoltam benézek.
- Ennek a babának legyen a nevem Lara Carter.- mondta a kislány, jó volt hallgatni milyen édesen eljátszanak.
- Nem, Sharon Carter legyen, vagyis én.- mondta Mia. Ebből valami rossz fog kisülni.
- De hisz te Mia vagy, nem Sharon.- mondta Lara, majd eldobta a babát.- inkább társasozzunk valamit.- mondta, majd tovább játszottak, valami társassal.
Jobb lenne, ha elmondanák ennek a Lara gyereknek, hogy épp a féltestvérével játszik.De jobb ha Emmát sem zavarom most.

Este tájékán:
- Nagyon finom a vacsora.- mondta Lara miközben a lányok ettek én pedig csak néztem, és megpróbáltam tartani a fogyókúrámat, az ínycsiklandó sajtos pizza illata viszont csábító. Ekkor csengettek. Amikor kiléptem egy barna hajú lányt láttam meg.
- Szia.- köszöntem.- Te jöttél a kislányért?- kérdeztem.
- Igen, Lara testvére vagyok!.- Ez most komoly? Ez a lány olyan 15 éves lehet. Akkor D már 16 évesen is megcsalta... Na ne, már 2 gyereke van?
- Te is Demetria lánya vagy? Csak mert ő elég fiatal.- mondtam viccesre fogva a dolgokat.
- Igen. Anya 16 évesen szült engem.- hát nem meg mondtam.
- Szia akkor! Az én nevem Lizzy Sham.- mondtam, majd kezet nyújtottam.
- Szia. Molly Carter.- Az a bunkó Emma apja tehet minderről.



Molly Carter

Molly már elég idős volt ahhoz, hogy tudni akarja mi van az apjával
Hamis történetet mondtak el neki, hogy ne tudjon 
2 féltestvéréről. De mindig is gyanakodott, az apja
mások családjára.

Domi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése