2012. augusztus 31., péntek

Help, lopják az életem 2.évad 14.rész

14/2  Egy ovis buli kezdete

/Emma szemszöge/

- Igazán nem tudom miért késik ennyit Lena.- mondta édes hangján Mia.
- Légy türelemmel, nem ismered még, soha nem érkezik pontosan.- mondtam majd odamentem a kávégéphez és öntöttem magamnak, mivel majd el aludtam. Ekkor valaki csengetett.
- Nyitom.- kiáltotta Mia és már futott is az ajtóhoz.
- Lena!- mondta Mia az ajtóban állónak és nyomott egy puszit az arcára.
- Sziasztok.- mondta Lena miközben bejött hozzám a konyhába.- Valami gond van Emma?- kérdezte tőlem majd közelebb jött, hogy Mia ne hallja annyira mit beszélünk.
- Csak... Apa megint itt járt.- mondtam.
- Megint? És becsengetett vagy az ablakból láttad  csak?- kérdezte.
- Az ablakból láttam. D is vele volt, és van egy lánya, gondolom D az anyja.
- Na ne?- kérdezte Lena nagy meglepődöttséggel.
- De biztos nem a válás előtt született, mivel idősebbnek nézem mint Mia.
- Nagy valószínűséggel akkor születhetett te San Franciscóba költöztél anyáddal.- mondta Lena tény ként.
- Londonba jöttek, mivel a kislány kiköpött Londoni kis csaj.- mondtam.
- De neked ehhez már semmi közöd.- mondta Lena, úgy mintha semmi gond nem lenne.
- De! Mia áthívja néhány barátját az oviból holnap és a kislány is köztük van.- mondtam, majd a kávét letettem az asztalra és a nappaliba indultam.
- Akkor mond le a meghívást.- mondta Lena, majd egyszerre leültünk a kanapéra.
- Nem tehetem. De te segíthetnél.
- Mégis hogyan?- kérdezte bár láttam rajta nem szívesen segít.
- Befesthetnénk a hajad szőkére, és tuti nem ismernének fel. Kérlek!- mondtam.
- Irány a fodrász.- mondta Lena lehangolva amikor Mia jelent meg mögötte.
- Én is, én is én is!- mondta Mia nevetve.
- Gyere.- mondta Lena majd az ölébe kapta Miát.

Másnap reggel:
- Emma!- kiáltotta Mia az ágyamra ugorva hajnalok hajnalán, és ezzel kiverte az álmot a fejemből.
- Mi az?- kérdeztem majd felültem.
- Itt a nagy nap, ma átjönnek a barátaim.- mondta, majd kiment és a vendégszobába vette az irányt, ahol Lena aludt. Ezután én gyorsan felöltöztem, majd megreggeliztem és feltettem néhány lufit az ajtóra.. Miközben a lufikat kötöttem Lena lejött a lépcsőn.
- Te hol leszel ameddig itt Mia partit csap?- kérdezte.
- Már indulok is a masszás szalonba.- mondtam nevetve, majd elindultam ki az ajtón.

/Lena szemszöge/

- Szia!- köszöntem Emma után, miközben már Mia ott állt mögöttem.
- Most parkoltak le!- kiáltotta, majd megszólalt a csengő, remélhetőleg nem futottak össze Emmával.
- Megyek kinyitom.- majd kiléptem az ajtón, és megláttam D-t, kissé meg volt változva, na meg a kislányt aki nagyon hasonlított Emma apukájára.

Lena Moore

Lena a haját azért festette szőkére, hogy ezzel barátnőjének,
Emmának segítsen. Személy szerint alig várja, hogy vége legyen
a szőkés témának, mert utálja ezt a színt.

Demetria 'D' Dirty

Demetria mára 22 éves anyukává fejlődött , aki
egy gazdag immár "férjet' tudhat maga mellet, akinek már van 2 gyermeke.
(Emma és Mia)

Lara Carter

Lara az igazi apja után kapta
a vezetéknevét. Sok mindennel nincsen tisztába a szülei körül,
pedig már 5 éves és a 3 éves fél testvére a legjobb barátja.
Jó lenne elmondani neki az igazat!


Domi~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése