2012. augusztus 13., hétfő

Az oldal első díja

Sziasztok!
 Niától és Monától kaptam egy díjat.

Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell.
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
11 embert meg kell jelölni, és linkelni.
Nincs visszaadás/visszaküldés.

11 dolog magamról:
1. Barna hajam van
2. Eggyesek szerint rendmániás vagyok, bár én néha kételkedem*-*
3. Sokat veszekszem a testvéremmel, de azért szeretjük egymást <3
4. Imások sorozatokat nézni :P
5. Egy igaz barátom van, bár csalódok benne rengeteget :(
6. Szeretek a blogommal foglalkozni
7. Nagyon-nagyon örültem ennek a díjnak
8. Szeretnék sikeres blogot vezetni, sok rendszeres olvasóval és rengeteg oldalmegjelenítéssel :^)
9. Szemüveges vagyok... Bár hétvégén nem hordom, mert itthonra zavar :)
10. Szeretem a The Sims játékokat
11. Imádok rágózni ;-)

Válaszok a kérdésekre:

Milyen könyvet olvastál utoljára?
Ha jól emlékszem az Egri Csillagokat.
Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
Kate Hudson a kedvenc színésznőm
Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd?
Lena Meyer a kedvenc énekesem.
Szereted a focit? Ha igen melyik a kedvenc focicsapatod?
Szeretem a focit, de kedvencem nincsen. Mindig annak szurkolok amelyiknek jobb színű a meze! :)
Szereted a Forma 1-et? Ha igen ki a kedvenc pilótád?
Igen, szeretem és a kedvencem Sebastian Vettel.
Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban?
Eddig a gyerekorvos és az ügyvéd/jogász merült fel.
Mi jut eszedbe Angliáról? 
A Big Ben, a piros emeletes buszok és az idei olimpia.
Ki a kedvenc szereplőd a történetedből?
Az én történetemben a kedvencem Lena Moore.
Hol élnél legszívesebben?
Az U.S.A.-ban.
Voltál már szerelmes?
Fogjuk rá...

Amiket én kérdezek:
Mióta írsz blogot?
Van testvéred, és ha van hány?
Ki a kedvenc celebed?
Ha van kedvenc blogod melyik az?
Sok barátod van?
A barátaid olvassák a blogodat?
Van bakancs listád?
Vezetsz naplót?
Szeretnél egyszer népszerű lenni?
Laptopról vagy számítógépről blogozol?
Babonás vagy?

Akiknek tovább adjuk a díjat:



 Domi~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése