2012. augusztus 13., hétfő

Help, lopják az életem 2. évad 2.rész

2/2    Ismerkedés az új árnyákommal

Miután anya elmondta, hogy lesz egy testőröm és, hogy csak vele mehetek San Franciscoba egyértelműen az ötletre nemet akartam mondani. A bökkenő csak az, hogy még az ajánlat előtt igent mondtam neki. Ez nagy hülyeség volt tőlem. Anya ezek után a konyhába ment és legalább 10 percet telefonált. Eközben én fogtam magam és beültem a kanapéba törökülésbe és egy pletykalapot vettem a kezembe. Elég feltűnő volt, hogy én vagyok a képen. A kép ami a címlapon volt 1 éve készült a reptéren, amikor a nagyi jött meglátogatni minket. Elég hülye fejet vágtam, de a szöveg a kép nagy részét kitakarta. Ez állt ott gyöngy betűkkel: 'Elrabolták a lányt? Pletyka vagy bajban az elnökcsemete?' Kicsit visszataszító volt ezt olvasni egy újságban amikor már lassan 2 hónapja, hogy ez az egész cirkusz megtörtént. Ekkor a nappaliba vezető óriási ajtón valaki hármat kopogott.
- Majd én kinyitom.- kiáltotta anyám miközben kisietett a konyhából. Nem is tudtam, hogy csak úgy bárki bejöhet eddig az ajtóig.
- Gyere be Kevin.- monda anyám, miközben egy feltűnően helyes srác ballagott be a nappaliba.- Foglalj helye. Kérsz valamit?- kérdezte anyám hízelgően.
- Egy pohár vizet elfogadok.- mondta Kevin.
- Lariss!- kiáltotta anya az egyik cselédnek.- Hozz kérlek a fiatalembernek egy pohár vizet, és Emilynek egy pohár szőlőlevet. Biztos szomjas vagy Emily.
- Ja, de inkább baracklevet Larissa.- mondtam kissé durcásan.
- Igen hölgyeim. Engedelmével.- ekkor Larissa a konyhába vette az irányt anyám pedig leült Kevin mellé a hosszú kanapéra.
- Szia Emily. Anyád már rengeteget beszélt rólad. Élőben még inkább elbűvölő vagy.- hízelgett Kevin.
- Hello. Lehet egy kérdésem Kevin?- kérdeztem, majd a lábamat levettem a kanapéról és tisztességesen felültem.
- Persze.- mondta nyugodtan.
- Te most komolyan minden hová fogsz követni?- tettem fel a lehet, hogy kínos kérdést.
- Hát, a legtöbb helyre. Mint az árnyékod. Észrevétlenül. De kérlek mesélj magadról sok időt fogunk együtt tölteni.- motyogta.
- Tudod ez kissé zavaró így, mit szólnál ha felmennénk a szobámba?- kérdeztem majd felpattantam.
- Mrs. Carter?- Kevin anyámra nézett.
- Csak nyugodtan.- mondta anyám, de ő ülve maradt. Erre meg fogtam Kevin csuklóját és a szobámig húztam.
- Ülj le valahova.- mondtam megállva az ajtómban, majd vetettem egy hátast az ágy közepébe, Kevin pedig leült a lábam mellé.
- Mégis mit akartál azzal elérni, hogy a szobádba csaltál, csak hogy tudd van barátnőm.- mondta Kevin.
- Remek, mesélj a barátnődről.- mondtam, hogy oldjam a feszültséget.
- San Francicoban él. Nagyon szeretem őt, a neve Lena.- mondta mikor megállt a szívem, és hírtelen felültem.
- Milyen Lena?- kérdeztem hirtelen.
- Szép Lena.
- Jaj, te bamba, mi a vezeték neve?- kérdeztem nagyon idegesen.
- Lena Moore, talán ismered?- kérdezte.
- Hogy ismerem? Az nem kifejezés.
Domi~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése