2012. augusztus 1., szerda

Idézetek~

Úgy döntöttem minden szerdán idézeteket fogok hozni nektek. Minden héten más-más témával!

Heti téma: Filmek  :3


Eljön az idő, amikor szembe kell néznünk az igazsággal: Önmagunkkal.

Gyilkos elmék c. filmsorozat


A hibák révén születik meg a rendkívüli.

Euréka c. filmsorozat


Te egy teáskanna érzelmi szintjén állsz.

Harry Potter és a Főnix rendje c. film



- Volt már rossz álmod?
- Megesett.
- És hogy kezelted?
- Csupán fel kellett ébrednem.

Fallen - Letaszítva c. filmsorozat


Ez vagy egy szent, vagy egy tök fura akcióhős szobra.

Dexter c. filmsorozat


Mindig van utolsó utáni pillanat is.

Varázsapu c. film


Az édesség nem értelmes dolog, hanem jó dolog.

Charlie és a Csokigyár c. film


A siker 90% szerencse és 10% időzítés.

Kékpróba c. filmsorozat


Ha a cápa nem úszik megfullad, igaz?

Mentalista c. filmsorozat


Csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. A másik nem maga.

Con Air - Fegyencjárat c. filmsorozat


Ha tetszettek az idézetek (vagy nem) Írd le hozzászólásodat, véleményedet nyugodtan! :)

                                                                                                                                           Domi~


2 megjegyzés:

  1. A Harry Pottereset én is használom! Bár én teáskanál ként emlékszem rá. De bőven lehet, hogy neked van igazad! :)
    A cápásra meg emlékszem, tuti láttam a részt:)
    A többi, a rémálmos kivételével, tetszik!
    Puszi
    Dorcsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, hát lehet, hogy neked van igazad a Harry Potteressel! Nem tudom :) örülök, hogy tetszenek. :D

      Törlés