2012. augusztus 28., kedd

Oldalajánló [4]

Sziasztok.
Itt az oldalajánló rovat 4. része. Erre a napra két oldal jelentkezését is megkaptam így ma dupla, két oldalt fogok nektek ajánlani.

I.
blog: http://rythimqueens.blogspot.hu/
szerkesztő: Noémi
Összes oldalmegjelenítés: 17.338 [2012.08.18  14:03:30] (gratulálok hozzá)
Rendszeres olvasók száma: 18
Jelenleg futó történet címe:Rythm Queens,
ami eddig 2 évadból áll
1 évad: 26 rész
2 évad: 7 rész(eddig)

 Vélemény: Az oldal dizájnja nagyon szép, és ha jól vélem egyedi is. Az oldalnak van egy EXTRA oldala is amit az EXTRAS menüpontban tekinthetsz meg. Szerintem nagyon jó kis oldal. Ajánlom figyelmetekbe, hogy a történetet kövessétek és persze nézettek be erre a szép kis oldalra.
GRATULÁLOK AZ OLDALHOZ NOÉMI!

Az oldal fejléce, szerintem nagyon ötletes! :)



II.
blog:http://megallithatsz.blogspot.sk/
szerkeszők: Regi&Ani  (R&A) a lányok további oldala: http://kulonutakon.blogspot.hu/
Összes oldalmegjelenítés: 358 [2012.08.28.  14:16:20]  (Csak így tovább csajok)
Renszer olvasók száma: 2
A történetük címe: Megállíthatsz, ha eleged van...

 Vélemény: Én személy szerint nagyon szeretem mind a két oldalukat. Nagyon ügyesek, és tudhatjuk, hogy az oldalaikból mindig csakis jót hozhatnak ki! Ajánlom figyelmetekbe, mivel a blog most indult, hogy kövessétek a történetet, én olvasom és nagyon tetszik!
GRATULÁLOK A TI OLDALATOKHOZ IS! NAGYON JÓ!

Ez pedig R&A oldalának a fejléce. Ez is ötletes! :))



Remélem tetszik mindenkinek mind a két oldal. Én csak ajánlani tudom, hogy nézzetek be.
Szóval gratula mindenkinek a blogokhoz!

Jövőhétre is várom a jelentkezéseiteket!

Domi~

2 megjegyzés:

  1. Köszi az ajánlást! :D A fejlécet nem én csináltam, ki is raktam, hogy Noricii csinálta, de köszi a többi véleményt is!:D

    VálaszTörlés