2012. augusztus 21., kedd

Az oldal harmadik díja

Sziasztok.
Ismét díjat kaptam, most Dakota Sylmartól. Köszönet neki.




Szabályok:
- Mindenkinek 11 dolgot kell leírnia magáról
- A jelölő minden kérdésére válaszolni kell
- A jelölteknek újabb 11 kérdést kell feltenni
- 11 embert meg kell jelölnie
- Nincs visszaadás-visszajelölés

11 dolog magamról:
- Nagyin szeretek blogot írni
- Kissé félő, hogy a szeptemberben beinduló iskola mellett nem lesz ennyi időm blogozni
- Nem a kedvencem az olvasás
- Sima hajra vágyok, de nekem meg göndör a hajam
- Ez a harmadik díjam, és mindig örülök ha valaki engem díjaz
- A nyárban számomra a legrosszabb amikor a nyitott ablakon át a szobámba besurran egy csomó légy
- Szeretek kirakózni
- Nagyon élvezek történetet írni, leginkább amikor egy új szereplő jön a képbe és mostanában ez gyakori az oldalon
- Én is szeretnék majd egy díjat indítani
- Kíváncsi vagyok ezt a díjat ki indította el

Dakot kérdései:
- Szüleiddel élsz?
Igen.
- Mi volt a legszebb dolog az életedben?
Hű, ez kapós kérdés. Egyenlőre ilyen úgy vélem nem volt, sok jó dolog volt, de nem volt kedvencem.
- Kire vagy a legbüszkébb?
Apukámra.
- Saját lakás esetleg?
Majd ha Egyetemre megyek egy modern saját lakásra vágyom.
- Kedvenc zenei stílus?
Minden zenét meghallgatok. Kezdve Mozart korabeli klasszikusoktól, a diszkós zenén át a mai kor Pop stílusáig. ez vagyok én.
- Szereted a növényeket?
Igen, a szobámban is tartok, bár ez állítólag nem egészséges.
- Alkohollal hogy állsz?
Sehogy, pezsgőt már ittam alkoholosat ballagáson, de én a mának élek és tartom magam a 'csak mértékkel' vagy a 'nem' dumához.
- Cigizel?
Na-ná, hogy nem. 
- Játszol valamilyen hangszeren?
Nem, de ha a játékmedve számkódos zongorája annak számít akkor igen.
- Voltál már hangversenyen?
Vagy 1000-szer, de valójában nem vagyok oda értük, mert ha már 6 órán át tart akkor az durva, kissé.
- Tudsz főzni?
Csak a legalapvetőbb dolgokat, mint például: tojás, palacsinta, esetleg egy zacskós levest nem nehéz elkészíteni, na meg pirítós és melegszendvics minden mértékben jöhet nálam.

Kérdéseim:
- Olvasol valamilyen újságot rendszeresen?
- Van olyan blog amit ha teheted minden nap megnézel?
- Elutaztál valamerre ezen a nyáron?
- Várod már a Sulit?
- Ha iskolába jársz, hányan vagytok az osztályba?
- Szerinted van bármi értelme a lávalámpának?
- Kertes házban laksz?
- Vannak berögzült szokásaid?
- Hány éves vagy?
- Örülsz amikor díjaznak? Ha sokadik díjadat kapod annak is örülsz, nincsen még eleged?

Akiknek tovább adom a díjat:

Köszönöm még egyszer a díjat Dakotának!

Domi~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése