2012. augusztus 19., vasárnap

Help, lopják az életem 2. évad 5.rész

5/2   Új barát

 Miután még egy nagy levegőt vettem közelebb húzódtam D-hez és ismét beszélni kezdtem.
- Szóval miután elraboltak minket pontosan nem tudom hány napig, fogva tartottak minket. Később megpróbáltunk megszökni, több-kevesebb sikerrel. Ekkor derült ki, hogy a Hawaii szigeteken vagyunk.- motyogtam a kicsi hangrögzítőbe. Ezután én elnéztem D pedig magához emelte a ketyerét.
- Ezt nevezzük főcímnek, de semmiképpen sem kulisszatitkoknak. Többet, többet Emily!-mondta majd megint a képembe nyomta azt a fekete dobozt.
- És... Nem.- mondtam majd eltoltam magamtól a kütyüt és megnyomtam rajta a kikapcs gombot.
- De Emily.- mondta D majd arrébb csúszott.
- Te újságíró vagy, nem egy rádióban dolgozol, azt jobban megértettem volna ha egy lapot meg egy tollat nyomsz a kezembe.- mondtam, mert nem igazán értettem mire akar kilyukadni.
- Rendben, de ha egy rádiónak megmutathattam volna ezt akkor egy vagyont kereshettem volna.
- Én megmondtam, hogyha hazaviszel fizetek.- mondtam.
- De nekem egymillió kell.
- Mármint egymillió dollárra van szükséged? Mégis minek?
- Még mielőtt azt hinnéd, hogy shoppingolni van kedvem akkor megnyugtatlak, hogy ez hülyeség lenne. Tartozást kell törlesztenem.- motyogta D.
- Te szerencsejátékozol? Póker meg minden?- kérdeztem majdnem tátott szájjal.
- Nem. Tudod ez nekem nehezebb mint gondolnád. Kevin tette ezt. Amikor Lena megkérte, hogy tartsanak egy kis szünetet, pont azután, hogy Kev majdnem öngyilkos lett miután Lenát ugye elrabolták, szóval a szünetkérés a szabadulásotok után volt és Kev rettenetesen részeg volt és összetört két kocsit. Ezek nádjából felbecsült értéke 1 millió dollár, és ezt mindet össze kell szednünk a következő három napban.
- De ez nem téged kellene hogy terheljen hanem őt. Még csak édestestvérek sem vagytok.
- Ez nem ilyen könnyű Emily. Nálatok is csak azért kezdett el dolgozni, hogy be tudjon szállni a költségekbe. Csak azért kezdett ki veled, mert azt hitte, hogy majd kifizeted az ő részét. Hagyjuk. Egy örök bunkó...- mondta D majd felállt.- hazaviszlek, gyere.
- Én... én adhatok neked egymilliót. Ki tudom fizetni helyettetek.- mondtam majd én is felálltam.
- Kevin egy kétszínű... Inkább menjünk, ja és nincs szükségem a pénzedre.- mondta D és végül kisétáltunk a kocsihoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése