2012. augusztus 12., vasárnap

Help, lopják az életem 2. évad 1. rész

1/2  Egy kedves hívásból jövő hirtelen jött ötlet

Sosem gondoltam még azt végig, hogy milyen egy igazi barát. Talán ez csak azért van mert még soha nem volt igazi barátom. És még soha nem voltam igazi barát. Amikor barát próbáltam lenni, nem tudtam, hogy nem egy igaz barát szerepét játszom. Végül is úgy határoztam el magam, hogy megpróbálok egy kis időt kérni magamtól. A legjobb döntésem volt az életem során, hogy a szüleimmel visszaköltöztem New Yorkba.
 Az anyám tanácsára új szemeszterben kezdhettem vagyis inkább folytathattam az iskolát. Minden a régi volt.  De a telefonomban minden nap áttekertem egy nevet: Lena. Rettenetes érzés volt, hogy nem hívott, bár a kórházas incidensünk óta valójában nem is csodálkozom. 
 Épp péntek délután volt amikor felmentem a szobámba és csörgött a telefon. Egy olyan érzés erősödött fel bennem ami az utóbbi hetekben benne volt: a remény, de ebben a pillanatban már százzal mentem az ágyam felé. Ám akkor ez az érzés egy szempillantás alatt eltűnt. A telefon kijelzőjén ez állt: Bejövő hívás: Katey! Ekkor a telefont nagyon lassan felvettem.
- Szia Katey!- mondtam határozottan, majd egy hátast vetettem az óriási ágyamra.
- Szia Emily. Nem gondoltam, hogy megvan még a számom. Mi újság veled?
- Semmi, semmi különös... minden... minden a régi.- mondtam lassan és eléggé lehangolva.
- És jó így neked. Lena-val beszélek mostanság, eléggé sokat, de csak telefonon. A szülei kivették az iskolából erre a tanévre.- mesélte meglepő nyugodtsággal Katey.
- Mégis miért vették ki? Mond el kérlek, mit szokott neked mondani?- kérdeztem, és elkezdtem bizakodni, hogy most talán, talán erőt kapok, hogy felhívjam Lena-t.
- Nem vagyok a telefon vonalain szívesen látott hallgató. Soha nem mond semmit, csak hogy jól van és elutazott. De ez nem igaz, mert a bátya mindig a városban sétálgat délutánon ként.- mondta.
- De mégis miért nem jár most iskolába?- kérdeztem óriási kíváncsisággal.
- Elvileg Lena verte ki a hisztit az őseinek. És azok meg belementek.
- Változott a száma?- kérdeztem nagyon gyorsan.
- Nem de...
- Majd hívlak Katey, kösz hogy gondoltál rám!- vágtam közbe a beszédjébe , erre hirtelen megnyomtam azt a bizonyos piros gombot. 
 Ezután rákerestem a névjegyzékben Lena számára. Megnyomta lassan a zöld gombot. Négyet csörgött és ekkor folyamatos pittyogás hallatszott a vonalban. Na ná! Gondolhattam volna, hogy ki fogja írni a nevem és esze ágában nem lesz felvenni a telefont. Ezután lesiettem a konyhába.
- Anya! Lehet egy kérésem.- mondtam hevesen, majd leültem egy székre.
- Mégis mit kérsz Emily?- kérdezte anyám majd megfogott egy széket és úgy fordította, hogy velem szembe tudjon ülni. 
- Elszeretnék utazni San Franciscóba! Csak néhány napra. Kivehetnél addig a suliból. Vagy mondok még jobbat, a hétvégére had menjek. Most még ott áll a házunk üresen.- hadartam el.
- Van egy feltételem és akkor a válasz igen!- mondta az anyám rafinált arckifejezéssel.
- Bármi, esküszöm, hogy belemegyek.- mondtam izgatottan.
- Vidd magaddal Kevint! 
- Ki a franc az a Kevin? Valami kutya, macska vagy egy idióta tárgy emberi néven nevezve?
- Kevin, az új testőröd, aki láthatatlanul követni fog minden hova, ezzel megelőzzük, hogy bármi bajod essen                                                             San Franciscóban! És persze itthon is vigyázni fog majd rád.- mondta anya.
- Nincs szükségem bébicsőszre!- mondtam idegesen, majd az elutazós ötletem hirtelen elszállt.

                                                                                                                             
Új szereplő:


Kevin Dirty

Emily újdonsült testőre. További részletek a történet folytatásában.


Remélem tetszett a második évad első része. 
Hamarosan jön a folytatás.
:)

Domi~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése