2012. augusztus 20., hétfő

Help, lopják az életem 2.évad 6.rész

6/2  Még azt hittem nekem jutottak a világ legjobb szülői

 Miközben úton voltunk a házam felé egyikünknek sem állt szándékában beszélni. Mikor a kapuhoz értünk készültem elővenni a távirányítómat az elektronikus kapuhoz amikor D megfogta a kezem.
- Én nem megyek be, Emily.- mondta majd kinézett az ablakon.- ez a hely nekem... Hogy is mondjam, túl előkelő.
- Itt nem kell kényszerből úgy viselkedned mint egy úri kisasszony. Képzeld az, hogy ez egy teljesen átlagos ház, és amúgy is be akarom mutatni a szüleimnek azt aki megmentett az újdonsült testőröm karmai közül.-mondtam D felé fordulva.- Már ha ez nem lenne nagy kérés, Demetria.
- Belegyezem, de van egy feltételem.- mondta.
- Rendben. Csak nem kérsz életbevágó dolgot egy bemutatásért.
- Ne hívj soha többet Demetriának. Soha.-mondta fenyegetően.
- Oké D. Nyitom a kaput D. Lassan indulhatsz D. Visszakössem magam D? D. D.-mondtam viccesen, miközben már a bejárati ajtó felé száguldottunk.
- Még valami.- mondta miközben kihúzta a slusszkulcsot a kormány mellől.- Ne hajtogasd a becenevem sem. Jobb lenne ha nem hívnál sehogy sem.
- Igenis!- mondtam majd egyszerre kuszáltunk a kocsiból. Mark kinyitotta nekünk az ajtót. D mögöttem jött egy kicsivel. mikor beléptem apa és anya ott beszélgettek az előszoba kellős közepén.
- Szia Emily.- üdvözölt apa, majd közelebb jött.- Hol a testőröd.
- Mindent elmesélek, idővel. Először is had mutassam be
- Nézz már ide kislányom.- vágott a szavamba apa, majd három különbözően pletykalapot számolt le a kezembe, mindegyiken én és Kevin voltunk, hogy is mondjam, különböző pózokban.
- És most ezekkel mégis mit kezdjek apa?- kérdeztem majd a címeket nézegettem. Ezek voltak a címek: 'A kis elnökcsemete már felnőtt... talán túlságosan is' A másik ez volt: ' Emily Carter túlzásba vitte a külvilággal való haverkodást' De a harmadik volt a legmegalázóbb: ' Szajha lett az úri lányból'
- Ez nem lehet igaz apa, hogy egy délután alatt megjelentek ezek a lapok.- mondtam.
- Ha jobban megnézed Emily, ez mind különkiadás. De most bemutatnád azt az idegent akit a hátad mögött rejtegetsz?- kérdezte, majd anyám is közelebb jött.
- Anya, apa. Had mutassam be nektek D Dirtit.- mondtam, majd a kezemmel mutattam D-nek, hogy menjen közelebb.
- Áh, csak nem a te kis testőröd testvéréhez van szerencsénk?- kérdezte apa majd kezet fogott Demetriával.
- Valójában csak a mostohatestvére.- mondta D, miközben anyával is kezet fogtak. Miután a kézfogásnak vége lett kissé kellemetlenül éreztem magam.
- Valamire kíváncsi vagy esetleg D a házból?- kérdezte anya.
- Én csak hazahoztam Emilyt, megyek is. Viszlát Mr. és Msr. Carter, szia Emily, majd beszélünk.- mondta D majd kiment és távozott. Miután anya látta, hogy D már elment apára nézett.
- Normális vagy!- kiáltott rám apám rettentő dühösen majd felpofozott.
- Már megint mit tettem?- kérdeztem rettentő idegesen.
- Kavarsz a testőröddel 17 évesen
- A 17 már eléggé sok ahhoz, hogy barátom legyen.- szóltam bele apám dumájában, majd elindultam a lépcsőn de apám erősen visszarántott. A karom meg is rándult.
- De te nem vagy átlagos. Neked nem szabad szakítanod a hagyománnyal. Majd lesz barátod, ha betöltötted 18-at.- mondta apa.
- Nyugi Greg, mondjuk el neki.- mondta anya és próbálta lenyugtatni apám.
- Mégis mit kell elmondani nekem?- kérdeztem nagyon idegesen.
- Lényegtelen...- mondta apa, de én akkor is tudni akartam.
- Tudnia kell róla Greg!- emelte fel a hangját anya, amit amúgy ritkán szokott.- Tisztába kell, hogy legyen azzal, hogy terhes vagyok.

Domi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése