2012. augusztus 6., hétfő

Filmajánló!

Megérkezett a filmajánló rovat első része!


 Az én két kedvenc filmemet mutatom most meg nektek. Igaz, egyik film sem mostanában jelent meg, de mind a kettőt legalább 20-szor láttam. :)

1.

John (Owen Wilson) és Jennifer Grogan (Jennifer Aniston) beköltöznek első közös otthonukba. John azonban még nem érzi magát felkészültnek az apaságra. Barátja tanácsára örökbe fogadnak egy kölyökkutyát, hogy némi tapasztalatot szerezzenek a gondoskodásról. Marley, a tündéri labrador hamarosan katasztrófa sújtotta övezetté változtatja otthonukat. További részleteket a teljes filmből tudhattok meg!

Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet ez a film! 2009. március 14-15.-ei premierhétvégén került elsőnek levetítésre Budapesten. Igaz már sok részt kívülről fújom, de néha akkor is jó megnézni. :)

2.
Ez a film szintén a kedvencem.
 Emma (Anne Hathaway) és Liv (Kate Hudson) gyermekkoruk óta barátnők, nincs titkuk egymás előtt, még az esküvőről is ugyanazt gondolják. Arra azért ők sem számítanak, hogy ugyanarra a napra, ugyanarra a helyszínre sikerül szervezniük mindent. A kínos baki persze betesz a barátságnak, és kitör a háború. Semmitől sem riadnak vissza, hogy tönkretegyék a drága barátnő nagy napját. Ajánlom, hogy nézzétek meg a teljes filmet.

A film premiere 2009. január 29-én volt. Nekem nagyon tetszik ez a film. 
Szerintem mindenkinek tetszeni fog aki megnézi.

Ha megnézted valamelyik filmet és tetszett (vagy nem) Írd le véleményed. De csak a rovatról is írhatod a véleményedet. Szeretettel várom! :)

                                                                                                                                  Domi~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése