2012. augusztus 12., vasárnap

Filmajánló [02]

Sziasztok! Megérkezett a filmajánló rovat második része. Jó filmnézést. :)


(Sajnos magyar előzetest nem találtam:( Kérésre a teljes filmet felrakhatom magyarul)
Bajos csajok 2

Az amerikai középiskola egy sajátos mikrotársadalom, a pszichológiai hadviselés és az intrikák világa. Különösen a lányok rendkívül találékonyak, ha arról van szó, hogyan szúrjanak ki egymással. Az egyik új felsős lány, Joe ügyesen lavírozik ebben a közegben, miközben mindig a saját érdekeit tartja szem előtt. A Mandi vezette vagány lánybanda továbbra is piszkálja, terrorizálja a többieket. Amikor Mandi rászáll a kis szürke egérkére, Abbyre, Joe elérkezettnek látja az időt, hogy állást foglaljon. Összefog Abbyvel, és együtt tesznek keresztbe a gonosz lánybandának. Ám Abby rájön Joe igazi szándékára.

Igazándiból, nem rajongom érte.
De azért megnéztem és egész jó volt!

Megnéztem az első részét is. Az őszintén mondva ugyan ez a Story.
Annyi hogy mások a szereplők.
Én bevallom mind a két filmet a youtube-n néztem.
Ha érdekel a film, elég ha a youtube-n megnézed. 
Nagyon jó, hogy ott a teljes film fent van! Ajánlom nektek.



Az utolsó dal

Az utolsó dal egy kicsiny amerikai tengerparti városban játszódik, és a középpontjában egy családjától elidegenedett apa áll, aki esélyt kap arra, hogy együtt töltse a nyarat lázadó tinédzser lányával, akit hosszú évek óta nem látott. Az újbóli kapcsolatfelvétel igen nehezen indul, ám szerencsére van egy közös érdeklődési pontjuk: a zene. És a zenén keresztül megismerhetjük a család történetét: barátságokat, titkokat és árulásokat, az első szerelmet és a második esélyt.

A filmnek csak feliratos lőzetese van.
Ezért sem rajongok, de azért egyszer jó megnézni.
Szintén a youtube-n néztem és ajánlom figyelmetekbe.


Kívánok jó filmnézést! :)

Domi~



1 megjegyzés:

  1. Az utolsó dal nekem tetszett. Bár a vicc az egészben az volt, hogy mi a haverokkal úgy mentünk el megnézni, hogy egy Miley Cyrusos vicces könnyed délutáni filmet nézünk meg, amin majd könnyesre nevetjük magunkat. Aztán a végén, mégsem a nevezéstől folyt el a sminkünk. De hát így jár egy adag rossz idegállapotban lévő csaj. Báár... emlékeim szerint a srácokat se hagyta hidegen a film. Szóval ütött, az biztos:)
    Puszi
    Dorcsa

    VálaszTörlés