2012. augusztus 10., péntek

Novella verseny!

Sziasztok! Jelentkeztem egy Novella versenyre itt:http://alkonyat-szerelmiharomszog.blogspot.hu/!
Augusztus 18-tól lehet lesz szavazni! Léci majd szavazz! És írd meg véleményed hozzászólásba, hogy tudjam mennyi esélyem van nyerésre! Köszi! :)

 A nevem Petra Joans. 17 évesen próbálok megélni egy New York-i kollégiumba. Hamarosan végzem és talán... Talán az utcára kerülök, hisz az apám börtönben az anyám meg olyan részeg minden nap, hogy már a számát is kitöröltem a telefonomból. Minden este egy Night Club-ban vagyok kidobó, bár nem rettegnek tőlem annyira mint egy kigyúrt izompacsirtától. 2 lánnyal vagyok együtt. A normálisabb kettőjük között Amanda. Doris a másik lány a menők csoportjába sorolandó. A bolond anyja baklövésének köszönhetően került a mi szobánkba!Remek...
 A mai nap is tök átlagosnak indult. Reggel zuhanyzás után lefeküdtem az ágyamra és elgondolkoztam. Ekkor  Amanda lépett be az ajtón.
- Hé Petra. Ma megyünk a Nigt Club-ba egy menő buliba. A kidobó állítólag egy kis csajszi szóval biztos bejutunk. Velünk tartasz?- mondta. Persze ő nem tudta, hogy én vagyok az a kis csajszi.
- Nem tudok menni. Dolgoznom kell.-hazudtam.
- Még min bébiszitter vagy?
- Igen. Szóval ez ma nem jön össze.-  mondtam majd kimentem a folyosóra. Nem is emlékeztem, hogy bébiszittert hazudtam. Doris-nak legutóbb pénztárost mondtam. Mire ez végigfutott az agyamon már az iskola folyosóján sétálgattam keresve a 107-es termet. Velem szembe jött Marshall a suli legmenőbb pasija. Gondoltam elállok az útból, had menjen el mellettem a 3 legjobb barátjával. Nekidőltem a kék fémkukának és a hajamat igazgattam. Mikor elhaladtak mellettem Marshall kezében egy kakaó volt amit reggeliként szürcsölgetett. Gondoltam majd kidobja és akkor észrevesz. Erre előre nézve ment el mellettem miközben a kakaót a kukába készült dobni. Ehelyett a pólómba dörgölte.
- Nagyon sajnálom...- mondta miközben a pólómról lesöpörni próbálta a kakaót. Mintha a kakaót nem csak bele dörgölné. Remek.- menjetek srácok.- intett hátra a haverjainak akik eközben már 2 méterrel előrébb jártak.
- Veszek neked egy másikat.- próbált meg kiengesztelni sikertelenül.
- Nem kell. Kösz!A pólómat Franciaországból kaptam és gondolom semmi kedved csak azért Európába utazni mert egy dilis csajnak leöntötted a pólóját.- miközben ezt kimondtam egy szempillantás alatt meggyűlöltem a suli leghelyesebb srácát.
- Akkor legalább had vegyek egy hasonlót itt a szomszédos butikban. Kérlek. Van első órád?
- Van!- vágtam rá határozottan majd elindultam azon a folyosón ami a kollégiumba vezet.- A kakaó kijön.-tettem hozzá.
- Ez extra cukros fekete kakaó volt. Hogy kijön azt erősen kétlem.
Erre elővettem a vizemet a táskámból, mindeközben ő érthetetlenül bámult, majd lecsavartam a kupakját és mindet a fejére öntöttem. Ezután befutottam a lány WC-be!
- Köszönöm, ez most felfrissített!- kiáltotta utánam majd büszkén rázta a fejét. Remek.
                                                                                *Este*
A bejáratnál álltam fekete paróka volt rajtam. Épp fél órával a kezdetek előtt érkezett meg Doris, Amanda és a többi menő csajszi! Én reflex szerint, rájuk sem nézve kinyitottam előttük az ajtót. Végül visszaálltam a megszokott helyemre. Erre valaki megrántotta a csuklómat és a sötét felé húzott.
- Nyugi, Marshall vagyok! Csak most akartam bocsánatot kérni amiért leöntöttelek. És tudom hogy Petra vagy!- mondta majd lerántotta a parókámat. Ezután megcsókolt. Kicsit kellemetlenül éreztem magam.
Ezután pedig minden úgy történt ahogy történnie kell!

                                                                                                                                               Domi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése