2012. augusztus 17., péntek

Help, lopják az életem 2. évad 4.rész

4/2 Mit is mondjak...

 Hosszan csókolóztunk, mint egy álom. Nagyon jó volt, az az érzés le írhatatlan, majdnem 5 perc után Kevin eltolt magától és számomra érthetetlen arcot vágott.
- Ezt nem volna szabad.- mondta majd elfordult és az ablakon nézett ki.
- Akkor miért... Miért csókoltál vissza?- kérdeztem, majd odamentem pontosan a háta mögé.
- Azért mert... Én Lenát szeretem.- mondta majd még közelebb sétált az ablakhoz.
- Ne mond már, ezt még te sem hiszed el.- mondtam.
- Miből gondolod, hogy Lena iránt nem érzek semmit de irántad meg igen.- kérdezte majd közelebb jött hozzám.
- Én még csak egy fél órája ismerlek, de beléd szerettem, és nem izgat, hogy mennyire akarom visszaszerezni Lena bizalmát, melletted akarok lenni.- mondtam majd lábujjhegyre állva próbáltam megcsókolni, de ő eltolt magától.
- Legalább had' szakítsak Lenával.- mondta.
- Ha igazán szeretnél most nem vacakolnál ezzel. Azonnal írnál egy e-mailt neki, hogy mindennek vége.
- Legyen.- mondta majd közvetlen az ablakhoz mentünk, én nem értettem miért. Erre ő megfogta és olyan erősen megcsókolt ahogy még soha. Mikor ki akartam nézni az ablakon megfogta a fejem és nem engedte.
- Gyere menjünk moziba, csináljunk valamit.- erre nem feleltem hanem a garázsba indultunk. kinyitotta nekem a hátsó ajtót.
- Nem ülhetnék elöl melletted?- kérdeztem erre ő kinyitotta az anyós ülésre vezető ajtót.
- Mikor megnyomta a távirányítót, hogy kinyíljon a kapu hirtelen erősen megcsókolt. Amikor a kapu kinyílt észrevettem, hogy paparazzók száza kattogtat a kapu előtt.
- Gyorsan csukd be a kaput.- mondtam.
- Had lássanak minket.- mondta majd el kezdett ismét megcsókolni, hogy direkt le tudjanak minket fotózni.
- Nem mondtam még? Én nem akarok így címlap sztár lenni.- mondtam.
- De én igen.- mondta majd megölelt és megcsókolt.
- Eressz el. mondtam, majd kiszálltam a kocsiból és elindultam az utcán gyalog. Néhány méter után megbotlottam és persze egy pocsolyában landoltam. Remek, mikor felálltam minden fotós rám figyelt és engem fotózott sárosan. Ekkor egy paparazzo elment mellettem kocsival és azt vettem észre, hogy egy kép erejéig le akar lassítani mikor megszólalt.
- Nem gondolod, hogy ez nem egy címlap fotó? Szállj be.- mondta majd visszahúzta az ablakot. Ekkor én beültem a kocsiba ő pedig a vérpiros autójával elkezdett száguldozni egészen 10 kilóm méteren át. negyed óra múlva egy szolid kis sárga házhoz érkeztünk. Bevezetett az ajtón, amikor az előszobába értünk én pedig levettem a cipőm. Ezután továbbmentünk. Jobbra egy ajtó volt, gondolom az egyik szobába vezetett, barra a konyha az étkező és egy másik szoba volt. Előrébb mentünk és megláttam a nappalit, de mikor észhez tértem ő már a konyha mögötti ajtóban állt.
- Gyere, adok egy törölközőt és zuhanyozz le. -mondta én pedig odamentem és a kezembe nyomott egy kék törölközőt. Gyorsan lemostam magamról a sarat és azon gondolkodtam mit kellene felvennem, amikor megláttam, hogy a csap szélén egy fekete nadrág és egy sárga póló van. Gyorsan felvettem és a nappaliban üldögélő idegenhez mentem.
- Köszönöm a törölközőt és a ruhát, nem igazán ismerlek, ha lehet hazavinnél.- mondtam.
- A nevem Demetria. Ülj le mellém. - mondta majd a mellette üresedő helyre mutatott én ekkor leültem.- Én tudom te ki vagy. Emily Carter, és hogy haza vigyelek annak ára van.- motyogta.
- Vigyél haza és fizetek.- mondtam majd felálltam, de ő a karomnál visszarántott.
- Nem pénzre van szükségem!- mondta, majd felém fordult.
- Akkor meg mit akarsz Demetria?- kérdeztem majd én is ránéztem.
- Először is neked csak D! Másodszor pedig mondj el nekem minden azzal kapcsolatban, hogy elraboltak téged és Lenát.- mondta.
- Te is mered Lenát?- kérdeztem, mert nem igazán értettem, hogy honnan tudja ilyen biztosan, hogy Lenával együtt raboltak el.
- Mindenki ismeri őt, mellesleg a mostohabátyám barát nője.- mondta.
- Kevin a fél testvéred?
- Igen, de veled megcsalta Lenát, mellesleg akkor jöttek össze amikor a nyáron elutaztunk San Franciscóba néhány napra. Azóta is mondom nekik, hogy a távolság köztük nagyon nagy.
- Már nyár óta járnak?- kérdeztem.
- Igen, de most akkor nyilatkozol vagy nem?- kérdezte, majd elővette a zsebéből egy telefonhoz hasonló ketyerét és bekapcsolta, majd elkezdett bele beszélni.- Kérlek Emily, avass be engem az elrablásod kulissza titkaiba.- mondta. Ekkor közelebb húztam magamhoz a készüléket és nagy levegőt vettem.
- Lena Moore társaságában voltam az iskolánk parkolójában amikor elrabolt minket két feketébe öltözött ember.

Domi~

Új szereplő:


Demetri  'D' Dirty

D Kevin mostohatestvére. A véletlen vagy D műve, hogy közelebb kerültek
Emilyvel egymáshoz?
Továbbin részletek a történet folytatásában!

Domi~








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése