2012. augusztus 3., péntek

Help, lopják az életem 7. fejezet/ Vég VS. Unalmas hétköznapok?

7. fejezet

Az óriási pukkanást, az-az egy óriási lövést egy loccsanás követett. De álljunk csak meg! Én két tuti biztos lábon állok! Ez aszt jelenti... Erre kinyitottam a szemem és Lena tökéletes vízbe hulló testét pillantottam meg.
- Ne!- kiáltottam reflexszerűen. Erre gyorsan a rablókra néztem, úgy éreztem, hogy engem is le fognak lőni.
- Miért nem a fejét céloztad? Te észkombány. Az a lába volt!- mondta a magasabb a kövérebbnek, és erre visszafordultam, de ekkor Lena karját pillantottam meg, ahogy a móló alá próbál menni, és kapaszkodik nehogy megfulladjon. Ekkor egy újabb ötlet pattant ki a fejemből, remélhetőleg ez nem fog rosszul elsülni.
- Megöltétek a nővérem!- Ugrottam az emberrablók torkának.
- Szóval meghalt? Remek...- mondta a magasabb erre a pisztojával tarkón vágott. Bár ez most jobban fájt hisz az előbbi ütést még mindig nem hevertem ki. Ekkor mint az előbbiekben is elvesztettem az eszméletem.

                                                                                  ***
 Ugyan azon az ágyon nyertem vissza eszméletemet mint amin eddig voltunk Lena-val. Ám most össze állt a kép. Ezt biztos nem élem túl. Még ha apám ki is fizeti a 10 millió-t akkor visszakerülök San Francisco-ba, vagy talán a szüleim úgy gondolják majd, hogy New York-ban a helyem, akkor abba halok bele, hogy elvesztettem Lena-t. Ő mostanra már megfulladt a vízben... Vagy elvérzett a sebe. Miattam.
 Mire ez végigfutott az agyamon a magasabb lépett be a szobába. Egy kés volt a kezében... Rettenetesen megrémültem. Erre szétvágta a lábam és a kezemet összekötő zsinórt és letépte a számról a ragacsot.
- Indulás!- mondta- Szombat reggel van! Az apád... ha minden igaz este 9-kor ott hagyja a pénz a Club előtt.- Erre megrántotta a karomat és kiráncigált az ajtón.
- Már szombat reggel van?- kérdeztem.
- Reggel 8! Este 9-re San Francissco-ban leszünk.- mondta erre ledobott a tengerparton a puha homokban. erre én persze felálltam és védekeztem ha megint le akarnának ütni.
- Még magánál van?- kérdezte a duci fiú.
- Már nem sokáig!- erre közvetlen a derekamba szúrt egy injekciót amitől azonnal megbénultam és 1-2 perc alatt el is aludtam. Még néhány dolgot sikerült meghallanom.
- Valaki jön Tomas.- mondta a magasabb. Ebből már tudom, hogy a kövér srácot Tomas-nak hívják.
- Én is úgy érzem. A motorcsónakba Joe.- mondta Tomas Joe-nak aki a magasabb srác lenne.
Erre csak azt éreztem, hogy a csomagok közé dobtak egy csónakban és elindultunk. Erre teljesen elaludtam... Hatott az altató. Ám soha nem értettem mi értelme, hogy mindig elkábítanak vagy Leütnek. Nem lehetnék egy kicsit magamnál?- de ezt már csak olyas álomféle gondolatok voltak...

                                                                                                                                         Domi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése