2012. augusztus 17., péntek

Az oldal második díja

Sziasztok, az oldal megkapta a második díját, most monikawaheed- tól!

- A szabájok:
 - Mindenki 11 dolgot ír le magáról.
 - A jelölő minden kérdésére válaszolni kell
 - 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
 - 11 embert meg kell jelölni és linkelni
 - Nincs visszaadás/visszajelölés


Magamról:
1: Balettozom, de szeptembertől nem akarok beiratkozni:)
2: Nagyon örültem ennek a díjnak is
3: Rengeteget izgulok nagy dolgok előtt
4: Eggyesek szerint szőke, de szerintem barna a hajam
5: szeretem festeni a körmöm, de a suliba nem lehet
6: Nem tudom még, hogy kinek fogom tovább adni a díjat
7: Szeretnék valami meglepetést a 1000. látógató elérésekor, de nem tudom, hogy mi legyen az
8: Van egy bakancslistám
9: Egy kicsit várom az iskolát :,)
10: Mottóm, hogy soha ne higgy az időjárásjelentőnek sem az internetes időképeknek
11: Nagyon- nagyon nehezen találtam ki ezt a 11 dolgot :)

monikawaheed Kérdései:

 1: Szülőkkel élsz vagy külön?
Szülőkkel.
 2: Kedvenc autómárkád?
Talán a BMW, nincs kifejezetten kedvencem
 3: Kedvenc íród?
Hú, nem olvasok gyakran olyan könyvket amiket szeretek, legnkább csak a kötelezőket azokat meg nem igazán szeretem, szóval nincsen kedvencem.
 4: Kedvenc meséd gyerekkorodról?
Micimackó! :-)
 5: Melyik országban élnél legszívesebben, és miért?
Talán Nagy Britanniában (vagy az U.S.A), mert közel van Magyarorszáfhoz és mert van tengerpart, de csak mert jó lehet ott.
 6: Milyen országokban jártál már?
Ukrajna, Ausztria, Szerbia, Macedonia, Olaszország, Görögország 
 7: Van testvéred?
Van!
 8: Kedvenc lánynév, fiúnév?
A lánynév a Laura a fiú név pedig a Bence!
 9:Van háziállatod? Neve?
Nincs, de a sziklakertünkben vannak gyíkok és elneveztem őket Gyikinek meg Lórántnak! Meg a kertünkben van egy vad nyúl, őt pedig Nyulambunak hívjuk!
 10: Kecvenc énekesed:
Lena Meyer
11: Kedvenc színészed?
Kate Hudson

Akiknek tovább adom:

Köszönöm a díjat!

Domi~


2 megjegyzés: